Modell för en dag...

Fick ett samtal under min semester i sommar från ett företag som heter Modelhouse.se, de hade fått mitt nummer av min kära kollega Helen som vart där å lekt modell för en dag. De undrade om jag också var intresserad, tänkte att bli gratis sminkad å fotograferad i studio kunde resultera i några nya fina bilder. Detta slutade med att jag blev 2000kr fattigare men en hel del fina bilder rikare.  Här nedan kommer 2 av dessa bilder, den ena har snälla Anders lagt sina flinka fingrar på å piffat till lite den andra e naturell :)






Kommentarer
Postat av: Mikael

Fina bilder! //Mikael

2010-09-16 @ 22:02:05
Postat av: Anonym

mycket fina

2010-09-17 @ 15:52:15
Postat av: Anonym

FOTOMODELL , eh..JA! :-D Fin du är! Åh, Tack va gla jag blir! :) De går bättre än väntat ;) Å nu börjar jag snart med mitt kp jobb åxo :) Redan nästa vecka :D:D wihiii!

KRAM!

2010-09-23 @ 19:38:02
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: Tella

Hej fina du. Det hade ju varit grymt trevligt med lite vin och skvaller men vad fasen..min fotjävel sätter ju stopp för allt!! jag är så förbannad över att jag ska vara så klumpig. hade varit kul att gå ut och röja lite med dig ju :) Men du komemr väl upp snart igen hoppas jag!? :) Kramar

2010-11-04 @ 19:27:08
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0