En utmaning....

Utmanad av Sofia


4 tv-program jag kollar på för det mesta:
- IDOL
- Halv 8 hos mig
- Robinsson
- Parlamentet

4 saker jag gjort idag:
- Varit och hälsat på Jeanette
- Köpt 2 julstjärnor till mitt vadagsrumsfönster
- Kollat runt efter lite julklappar
- Försökt färdigställa min adventsljusstake

4 saker jag längtar efter:
- Sol och Värme
- Julafton
- Pappa
- Nästa helg då jag ska åka och hälsa på bästaste Helena i Bollnäs

4 saker på önskelistan:
- En Onepiece overall
- En adventskalender från Body Shop
- Presentkort på Granit
- Ett wii-spel

4 saker jag hatar:
- Att kräkas
- Lever
- Lögner
- Komunaltrafiken i Stockholm på vintern

4 personer som jag utmanar:
- Vickys
- Sandra B
- Tella
- Anders "Nagadez"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0