När dampen sätter in...

då får man blogga istället...har suttit flera timmar å gjort absolut ingenting. Varit ledig sen i fredags å har nog för första gången sen jag flyttade ner till Stockholm vart kvar i stan. Har i och för sig tillbringat den mesta tiden i Mariefred hos sötast men ändock...var på en grym släktmiddag i lördags och fick uppleva min första matorgasm, fy satan vad gött d va!! :) Efter det blev det en liten barrunda på Götgatan, så söndagen blev lite trögstartad....

Skulle gå och fixa till min gräsliga hårfärg idag som en elev lyckades totalsabba sist jag var hem till Umeå, men där blev d blankt nej. Frissan sa att om vi sätter i en blekning i ditt hår är risken mycket stor att ditt hår går av, damnit!!! Så jag får snällt se ut som en påse skit i håret över en månad till...

Näj nu ska jag ta en ipren till min stackars mörbultade kropp å hoppa i säng så d blir en ny bättre dag imorgon :)

Puss å gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0