Sköna Måndag?

Denna vecka börjar mitt nya liv, den verkar gå i arbetslöshetens tecken. Har ännu inte lyckats få någit napp på nytt jobb, känns inge vidare vill jag lova. Ska iofs iväg till ART-institutet idag på mitt andra provpass men det kändes ju sådär första gången så vi får se...
Helgen har gått mig nästan förbi på grund av arbete, i fredags på trädgårdsmässa, lördag på Bärby och igår på mässan igen.

Något roligt har jag i alla fall hunnit med och det var lite Stand up på Big Ben. Henrik Schyffert var där å testade lite nya skämt, han är grymt rolig :) Annars var det rätt lamt med skämten faktiskt från de andra, endel så dåliga så jag skämdes för deras skull. Men what the fuck d e gratis å ett gott skratt förlänger livet så man får väl ta det för va det är :)

Mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu, Smögen i sommar igen, tillbaka till Umeå, ta ett jobb på nått ica å försöka stanna kvar i sthlm, plugga vidare i höst??? Jag vet inte riktigt alls vad jag ska göra eller hur något kommer att bli...ovisshet e jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0