Antar utmaningen!

Fyra tv program jag brukar se: Let´s dance, Mtv, Melodifestivalen och Parlamentet.

Fyra saker jag gjorde i går: Jobbade på Båtmässan, Åt middag, var på Volbeat konsert och sov.

Fyra saker jag längtar till: Ledighet, Sommar, en utlandsresa och en grym fest.

Fyra saker som står på min önskelista:
En resa utomlands, en sminkväska från Make up store, en vettig snubbe och en svart Porche.

Fyra saker jag avskyr:
Fåglar, köer, att frysa och flensost.

Fyra saker jag tycker om att göra: Mysa, kramas, umgås med mina nära och kära och jaga bort eventuella dvärgar.

Fyra saker jag åt igår:
Te och smörgås, Chili con Carne, kakor och en plankstek.

Fyra personer jag skickar den här listan vidare till: Anders, Tella, Fredrik och Molgan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0