Missnöjd...

Usch nu e d inte muntert här på Söders höjder...min pappa har satt igång försäljning av lyan hemma i Umeå. Mäklaren va där å värderade den till 495 000 kr, vilket inte alls e särskilt mkt för en stor trea. Jag tänkte då att jag skulle köpa loss den å hyra ut den som jag gjort innan, men turen var som vanligt inte på min sida och SBAB som jag tänkt låna pengar av hade för mycket att göra, så ingen möjlighet till lån av pengar förän till hösten och då är det försent :(

Det känns helt stört att den ska säljas, den har alltid funnits å jag har en miljon minnen från den lägenheten. Vart ska jag ställa alla mina saker och vem ska hjälpa mej att flytta dom å när FAAAN ska jag hinna göra allt detta? Jag har semster vecka 28, 29 och 30 några dagar av dessa 3 veckor är tänkt att jag ska vara i Umä resten hade jag tänkt flänga runt i sverige å njuta av min första semester på läääänge.

Har även den senaste tiden sökt med ljus å lykta efter en Amazon, har hittat några pärlor å en fanns i Umeå å pappa åkte å tittade på den men dömnde så klart ut den. Såg en igår uppe i Luleå, även denna blev d ett bestämt nej från far...börjar misstänka att det handlar mer om att jag inte ska lägga pengar på en bil än att bilarna e kassa....Så om det är någon som vet en fin gammal Amazon som vill bli såld till lilla mig, hojta genast till!?


Och jag vet att d inte kommit upp några bilder från Sweden Rock ännu, dom finns på Facebook i och för sig men ja lovar...det kommer när humöret har stigit igen, just nu är det bara tårar och ångest...blä!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Byt bank Jenny!

2009-06-25 @ 09:27:55
Postat av: Patrik

Är du i Umeå helgen v.28?

2009-07-09 @ 00:44:02
Postat av: Wanchai

Det är nog ingen tröst men jag fick bara 135.000:- för min tre. Fast då var det Östra Ersboda och jag hade ingen möjlighet att invänta ett bättre bud...

2009-08-01 @ 21:54:24
URL: http://www.etiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0