Lördag i Umeå...

Hade ställt klockan på 09.30, tänkte först bara somna om igen men släpade mig upp och gjorde mig en grötfrukost. Fiskade fram mina träningskläder och tog mig hör och häpna iväg till IKSU för att köra ett stepmuskel pass!! :) Det vore att ljuga om jag säger att det inte var det jobbigaste jag gjort på länge..halåååå plankan och armhävningar?! Min kropp verkar inte ha några muskler kvar, jag tröstade mig dock med att bättre att göra nått än inget alls :) Efter passet hittade jag mig ett lämpligt solarium, så jajjemen både tränat och solat innan klockan är ett på en lördag, duktig tjej :)

Nu ska jag sprätta iväg till systembolaget och inhandla kvällens rusdrycker, kan hända d blir en kapten ;)
Har även hittat 2 biljetter till Volbeats konsert i Sthlm den 5e Mars, ngn med svår beslutsångest som vill hänga med? :P

Fortsättning följer..gotta go!

Peace and löööve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0