Lördag afton...

Har nyss kommit hem från en middag hemma hos mamma och pappa, mitt goda humör försvann  dock där. Det var väl kanske inte så oväntat iofs. Fick lite presenter dock inget Singstar, måste ordnas innan fredag! 
Jag och min kära syster rök ihop som vanligt, e rädd att jag kallade henne för fitta ett svagt ögonblick..lovar att hon förtjänade det.
Måste försöka få tillbaka mitt partymode rätt snart känner jag då Helena och Lotta snart kommer in genom dörren. Vi tänkte gå till TC, ny klubb som ska öppna där ikväll tydligen. Tror att det kommer vara 2 dansgolv ett med House och ett med Indypop eller vad det nu va.
Finns risk för en eventuell katastrofafton, men jag ska göra mitt bästa för att se till att det inte blir så.
Flyget tillbaka till sthlm går 15.55 imorrn, just nu vill jag sjukskriva mig en månad och inte alls åka tillbaka dit.

Nu ska jag försöka göra mig respektabel...adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0