Drömmar...

Jag har sovit oroligt hela natten och drömt om att jag sprungit omkring i ett stort hotell med en massa dörrar. Jag var mestadels jagad av något. Alla dörrar var stängda men till de som var låsta hade jag nycklar å de andra var det bara att öppna. Har aldrig kollat upp vad drömmar kan betyda men denna gång har jag gjort det, lite läskigt. Det står såhär om dörrar.

Dörrar : En korridor med många dörrar visar din obeslutsamhet vad det gäller hur du ska ta nästa steg. Även en osäkerhet om vilken väg man ska gå. Är alla dörrarna stängda kommer du att möta hinder.

Jagad : Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig. Om du jagar så kommer du att möta motgångar.

Som sagt trodde inte på det där med drömtydningar men det verkar ju stämma denna gång iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0