Vart tog det goda livet vägen?

Från min inflyttningsfest i Oktober har månaderna verkligen bara rullat på, nya vänner, fester, trevligt umgänge, i December blev det ännu bättre då jag började träffa någon som jag verkligen litade på och tyvärr gav hela mitt hjärta. Det gav mig verkligen smak på hur det goda livet verkligen ska vara och hur det för mig aldrig varit. Om det har det så är det så länge sen så jag inte kommer ihåg det.
Nu har allt trasats sönder och det känns som att börja om på noll igen och jag orkar inte riktigt det...
Blir  även snart arbetslös från ett jobb jag ändå inte trivs med, jag känner mig totalt vilsen just nu.
Från att vara längst upp på stegen till att än en gång hamna nedanför sista steget, hur gör man för att orka klättra upp igen???


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du får en cyberkram av mig från Umeå jag håller tummarna för dig.

2009-02-20 @ 11:14:24
Postat av: Jonas

Vet precis hur du känner.



"drakar lyfter i motvind"

2009-02-23 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0