Höst...igen..

Nu har jag bott i "min" lägenhet i Stockholm i ungefär en vecka, känns hur bra som helst.
Efter Smögen åkte jag hem till Umeå en vecka för att packa om och träffar familj och vänner. Det var fruktansvärt skönt, sova i min egen säng, träffa Helena igen och höjdpunkten lilla Ella. Sååååå söt! Denna dam kommer bli fruktansvärt bortskämnd sina första år e jag rädd... :)

.

Fick göra diverse läkarbesök under mina vecka hemma, naprapaten Thomas rättade till min stackars onda kropp, tandläkaren som jag trodde skulle säga att "ja du har ett litet hål här" sa istället " Vi måste dra en av dina visdomständer". Ahhhhhh!! ångest och panik, tror jag kom med alla  bortförklaringar jag bara kunde komma på för att slippa göra det just där och då men ikke...Så efter 2 feta bedövningssprutor så var det dags och det gick ganska smärtfritt :)  Jag och Helena hann med en utgång på lördagen men vi styker den från listan för god dammit vad det sög å dessutom var det löningslördag...well well vi gick och åt fantastiskt goda burgare på Max istället.

Har jobbat på Bärby nu i en vecka, det har gått jätte bra och är roligt men måste erkänna att det e en aning påfrestande att pendla men ska löneförhandla på Tisdag så vi får se om det är värt besväret så att säga...Nu ska jag sussa, natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0