Here it comes...

En dag försent men ändå :)
Var hem till Umeå på min systerdotters dop för 3 helger sedan, tänker att jag kanske borde visa någon bild från detta. Ella var jätte lugn å snäll under hela dopet, flinade till och med åt prästen när han lyfte upp henne över sitt huvud :)

(Stolt mor och far och en tillsynes nöjd dotter)



(Moster är skyldig till denna i mina ögon fruktansvärt snygga klädsel)

Dopet var på en lördag så efter en middag i vännäsby med lite för mycket vin för vissa ,mötte jag upp min kära vapendragare Helena inne i stan. Vi gick ut på Cover Club och även denna kväll i Umeå sög balle som vanligt. Den slutade med att jag satt på frasses och åt en parisare alldeles alena och fick sen typ vänta en timma på att få en taxi. Jag var ikket nöjd...

Kommentarer
Postat av: patrik

Fina bilder, men jag vet inte valet av figurer på dräkten som moster väljer =) döskallar som symboliserar döden? nja, de ska ju vara hjärtan och nappar och bilar eller gulliga motiv. Jo sen fortsätter du med din utekväll i Ume som "sög balle" i texten L som om det skulle vara något negativt, ska inte de symbolisera kärlek,njutelse en helt underbar upplevelse? Jag vet inte vad du var ute efter men hade kvällen slutat med dina ord (sb)realiserat till verklighet. Hade dina slut varit "jag var jätte nöjd..." ;)

2008-11-24 @ 18:50:01
Postat av: Anonym

Hahahaha...well well..Patrik, du kanske har rätt i det du säger..vem vet ;)

2008-11-25 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0