Sååå trött men d va sååå skoj!! :)

Oj oj oj, idag har det vart en tung dag...Jag och Helena var bjudna på travet och coverclubs personalfest igår med tema 80-tals hårdrock :) Vi tog detta på fullaste allvar och införskaffade diverse rekvisita för kvällen å vilket fint resultat det blev sen :) Det började 19.00, men du vet fint folk kommer sent så vi va nere på stan 20.00 å då va d nära att vi hade missat kalaset, dörren va nämligen låst. Men d löste sig å vi fick komma in, slängde i oss lite buffé å jag tydligen alldeles för fort. Aj aj sa min mage, men d löste jag så snabbt å fint med en 4:a Fernet ;) Sen så fortsatte kvällen i drinkarnas tema, vilket syns väldigt bra på mitt konto som genast blev rätt tomt.

Jag hade väl kanske inte tänkt att kvällen skulle bli så lång å blöt men så blev det, vilket resulterade i 3 timmars sömmn innan klockan ringde 04.30. Bussen till Övik rullade nämligen 05.30, tror att taxichauffören som hämtade upp mig nog nästan blev full av min andedräkt haha!
Nåväl, det gick bra ändå idag, trots trötthet å bakfylla :)

C-uppsatsen blev förövrigt klar redan i fredags, slutade på 43 sidor! :) På onsdag ska den lämnas in å sen drar jag med flyget till Stockholm i några dagar...:)


Här kommer lite bildbevis från gårdagen :)

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0