I Hudiksvall...

...på ett hotell..inte ens i närheten så lyxigt som det i Sundsvall. Tror inte jag kan vänta mig plättar och färskpressad apelsin juice till frullen imorrn bitti :)
Kom hit runt 19 efter en färd både med buss och tåg...tog 5 timmar. Suck pust å stön...och nu sitter jag här i sängen å funderar på om d snart e dax att hoppa isäng.

Innan jag begav mig söderut så hade vi möte med vår handledare Mr Grape, han säger att vår uppsats verkar rulla framåt som tåget. Det stämmer ju riktigt bra :)
Sprang till bussen vid sjukhuset men missade den ändå för att jag lyckades stå på fel sida...fick lifta med en annan buss till busstationen för att hoppa på den där nere istället. Det var den andra bussen jag missade idag, den påväg till skolan imorse körde också före mig...attans!! :)

Fick föresten veta igår att lägenheten vid Hornstull e MIIIIN!!!! :) Får flytta in den 1 Juli..wiiii!!! Funderar bara på hur jag ska droppa bomben för mamma å pappa men d får bli ett senare projekt :)
Nåväl nu e d dax att knoppa ska upp tidigt imorrn...natti natt...

Pöss pöss!!

Kommentarer
Postat av: Tella

jag glömde helt bort det. kom på att jag skulle träfaf dig på kvällen först. massa att tänka på så du föll bort totalt ur minnet. vi får ta ett nytt försök här i veckan. är du i ume så får du slå en plingeling så bokar vi ngt.

2008-05-11 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0