Bored, bored, bored...

Jag e så uttråkad så jag tror jag dör....d händer ju inget. Skriva lite uppsats, äta, sova, uppsats, äta sova....Såååå tråkigt!!!

Har funderingar på att åka ner till Sthlm den 23e Maj, men folket där nere e inte lika fullt entusiastiska som jag hade hoppats på...e kanske egentligen speciellt en person jag hade hoppats på men men...vi får se hur d blir med den saken.

Jahopp å vad har hänt idag? Jo jag cyklade iväg till Jenny vid 10.00, skrev lite c-uppsats. Käkade lunch, skrev lite till, cyklade till Helena å snackade lite skit. Åkte hem gjorde nada, mamma å pappa kom förbi en sväng hämtade post å lämnade min examensklänning som syrrans snubbes mamma har sytt in å nu sitter jag här å ugglar igen..DAMP..japp!!

Kommentarer
Postat av: tella

ska också ta flyget dit ner den 23 maj :) kanske se då.

2008-05-13 @ 08:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0