1 Maj!

Igår var det en strålande vårdag, sol och 20 grader varmt! :) Vi firade in våren med ett grilkalas ner vid Nydalasjön, det var verkligen kanonmysigt! :) God mat, trevligt sällskap och med en gitarr..kan nästan inte bli bättre! :)

Klev upp vid 9 för att försöka hinna röjja undan i lägenheten innan det finska mumintrollet skulle flytta in, det lyckades jag galant med. Så du e det så fint så fint i mitt hem :)
Cyklade sen iväg till Jenny för att fotsätta knåpa på vår c-uppsats, vi har kommit en god bit påväg och tur är väl det för idag är det exakt 20 dagar kvar tills den ska vara färdig för inlämning :)
Borde sätta mig och fila lite på mitt cv och ett personligt brev för det känns som att det börjar vara dax att söka efter lite jobb..hmmm...

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0