What a day!

Känner mej helt färdig, dels för att jag är bakis men mest för att jag nog lyckats få in den klantigaste människan i min lägenhet ever!!!
Skulle sätta in min minnespinne idag i den stationära datorn för att lyssna på lite musik jag nu råkar bara ha just där, men den va helt plötsligt TOM!!! Hon har alltså lyckats radera allt som fanns på den, tack så jävla mycket. Först pajjar hon mitt databord å sen detta...ååååå!!!!! :(

Årets Brännbollsyra är slut, blev dock förhållandevis rätt lugn..lr nja inte igår :) Gjorde nog den mest oklara fylleringningen på jag vet inte hur länge. Kändes rätt skumt att höra en röst man inte hört på flera flera år, nu var det dock bara ett mobilsvar men ändå...
Antar att just denna helg varje år kommer att vara lite speciell i all evighet...på både gott och ont....

Höll även på att slå mig halvt fördärvad när jag skulle cykla hem från krogen, det kom en hög trottoarkant ivägen så att säga, min käke och insidan av ena knät fick sig en ordentlig törn men jag ramlade iaf inte :) Vad va d några som såg det sa "har aldrig sett någon vara så nära att ramla men ändå inte göra det". Så jag tror att jag hade någon liten ängel med mig där...


Time 2 sleep!

Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0