Vart tog sommaren vägen?

Förra veckan var det 25 grader varmt å strålande sol men vad hände?! Nu e det knappt 10 grader och regn regn regn...
Händer inte så mycket alls här egentligen, e mest rastlös som vanligt. Väntar mest på att det ska bli den 25e Juni så jag får packa min väska å dra ner mot Sthlm...fixa lite i lyan och jobba på en hundmässa 1-6 Juli innan det är dax att dra vidare mot Smögen :)

Lovade förut att lägga upp lite bilder från examensdan men Helenas kamera tappades bort å pappa va nog den sämsta fotografen den dagen..syns knappt att d e människor på bilderna. Några av de bilder som Johanna tog på morgonkvisten blev dock bra så jag lägger upp två stycken här som min käre vän Anders har fixat till lite med Photoshop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0