Mor på besök i storstan imorrn...

Hör å häpna, mamma Nygren kommer ner till den kungliga hufvudstaden för andra gången i sitt liv. Måste erkännas att det är med lite skräckblandad förtjusning, var väl ungefär 10 år sedan jag tillbringade en hel helg tillsammans med lille mor. Vi brukar annars ungefär lyckas vara i samma rum en timma innan vi ryker ihop om något...nåväl d blir säkert bra.

Har städat å donat på i lille lyan nu som en liten galning så har hon något mindre att gnälla över, kommer förhoppningsvis att få mina 2 fönster putsade också :)
Jag tänker att jag ska försöka underhålla henne med julmarknader, IKEA, shopping, mat och second hands. Någon som har fler förslag på vad jag kan roa mammsen med?
Har jobbat nästan 2 veckor i sträck nu så jag ska verkligen försöka njuta av min lediga fredag, lördag och söndag.

Sa ajöss idag till två filurer som ska tillbringa en månad i värme å sol, fy faaaan!!! Jag skulle nästan kunna offra min högra ariska fot för att få åka jag med...men ikke! Här ska det stannas kvar bland regn å mörker...suck...Vet inte om de kommer att ha någon resedagbok som jag kan få roa mej med att läsa å bli ännu mer bitter :)

Hittade min "minnespinne" nu när jag städade och hittade lite bilder från i våras då vi hade en liuten grillafton hos en klasspolare,saknar studentlivet och alla klasspolare som fan! :( Jobba suger, veckorna går ännu snabbare än då man pluggade och det känns som att man inte har något liv. Nä nu ska jag fortsätta med min disk..adios å på återseende!

Kram å klem från Jenny i sitt hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0