Lördagsresumé!

Efter en total bakfylla hela söndagen å halva måndagen men bakfylleångest GRANDE kommer här lite bildbevis från kvällen.. Den startade på Patricia kl 19.00 men fint folk kommer sist heter d väl så vi lyckades komma en halvtimma försent å kom 19.30. Kvällen skulle sedan fortsätta på Golden hits men kön va 300 mil lång så vi gick rakt över gatan istället till Gallaways. Aftonen fortsatte med alldeles för mkt sprit för vissa...å avslutades med en efterfest som höll på till 7 på morgonen aj aj aj...ikket bra! Hela kvällen var fantastiskt rolig å trevlig till morgonen efter :)


(Pinglan laddad till tänderna haha! )

Nu har vi försökt på alla sätt å vis att få in anna-saras bilder från mobilen men ikke..så d bidde bara denna bild, kanske lika tur d :)


Kommentarer
Postat av: tella

fint kort :)) trivs du bra nere i stöööckhölm?

2008-12-04 @ 17:13:18
Postat av: Jenny

Tack Tella!:) Japp jag trivs i 08land men jobbet dödar mig snart...Allt bra i Umääää?

2008-12-05 @ 00:01:36
Postat av: tella

jovars! Börjar gruva mig lite inför sista terminen på skolan..vet ju att ni hade ganska mkt att göra va? med fördjupning å allt.. vi flyttar ju också osv..ganska mkt på G just nu :) hur ofta är du i umeå då? hör av dig när du e i stan nästa gång. KRAM

2008-12-05 @ 17:53:29
Postat av: Anonym

Jag kommer hem den 22:a December å e hemma till den 29e :) Har sett att ni ska flytta, gött! :) Vart firar du julen? Hinner kanske ses i mellandagarna? kraaam

2008-12-05 @ 18:17:41
Postat av: tella

Vi har köpt en lägenhet..radhuslägenhet på Grubbe! skitmysigt..du får gärna komma hem till mig då och fika lite :) Skulle verkligen vara döroligt att ses!!

2008-12-06 @ 17:01:43
Postat av: Anonym

D ska jag absolut göra! :)har du fått tillbaka radion av David nu?

2008-12-09 @ 18:55:44
Postat av: tella

haha..ja faktiskt :) blev riktigt glad

2008-12-09 @ 21:20:43
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0