En lista!

Jag har snott denna från Jenny...:)

ALLMÄNT...
Namn: Jenny
Piercingar: 4 i öronen, 1 i naveln.
Tatueringar: Ja, en liten tribal ovanför vänster fotknöl.
Längd: 169,5
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Orginal är rättfärgat, men sen flera år numera blond.
Är du kär i någon: Olyckligt, som vanligt...
Önskar du att du bodde någon annanstans: En egen lägenhet med billig hyra vore inte fel :)
Tänker du på självmord: Ikke!!
Tycker andra att du är attraktiv: Ja det hoppas jag! :)
Vilket shampoo använder du: Det som luktar gott och har ett vettigt pris.
Vilken parfym använder du: Naomi Campbell
Vad är du rädd för: Fåglar e rätt läskiga speciellt äckliga duvor.
Gillar du att tvätta: Tveksamt...
Gillar du Berg-och-Dalbana: Absolut! :) Allt som går fort e roligt!


SENASTE...

Film du hyrde: The bucket list
Film du köpte: Det var så länge sen så det minns jag inte.
Låten du lyssnade på: Någon jullåt från en gammal julskiva med Carola.
Låten du hade på hjärnan: "Born to be cheap" ;)
Låten du laddade ner: Kan inte ladda ner låtar med mitt sega 3-modem så vet inte riktigt vilken låt det var.
Personen du ringde: Anna-Sara
TV program du tittade på: Faddergalan för flickor.
Personen du tänkte på: De 2 som är ute och reser, undrar hur Kambodja är.


FAVORIT...

Mat: Mammas mat.
Låt: Just nu...Making believe med Volbeat.
Sak att göra: Mysa
Sport: Ingen tror jag.
Dryck: Alkoholfritt: Mjölk. Alkohol: Captain Morgan och Cola
Kläder: Många, men e säkert något svart.
Film: The Notebook
Bil: Porche

ANTAL...

Gånger du varit kär: Det är många gånger det, tös med stort hjärta.
Gånger ditt hjärta brustit: Ungefär lika många... men ordentligt - 3 gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej:  Vet faktiskt inte, men kanske 2 gånger.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 gång,  när vi vunnit en basketcup.
Ärr du har på kroppen: Ett å annat, va inte ett särskilt stillsamt barn.

SENASTE...
Bok du läste: Flickan som lekte med elden.
Personen du fick mail av: Syrran.
Personen du fick brev av: Brev? Räkningar menar du eller?
Personen du fick sms av: Anna-Sara (Aset)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På min systersotters dop 8 November.

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Vaknat, duschat, ätit frukost, sprungit på Ikea, Skärholmens centrum, ätit och kollat på faddergalan.
Var det kul: Absolut, men mina fötter e döda.
Hur tidigt stiger du upp: Väldigt olika, tidigast 06.20. Men e jag ledig när jag vaknar...
Gillar du att slåss: Inte seriöst iaf... ;)
Vad ska du göra ikväll: Kvällen e snart slut, så sova står på schemat.

Är du seriös: Beror på situation
Vad är du allergisk mot: Naaaada.
Var har du ont: Just nu: axlarna å fötterna.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Har kunnat stå med hjälp av en vägg, nu knappast.
Favorit serie: Kollar knappt på tv.


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja, men lite trött
Var du glad igår: Japp.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, men hon ska snart ha en liten en så nu e hon ledig.
Vad dansar du till: Allt som går att dansa till.
Stockholm är: Stort, stressigt, skoj
Göteborg är: Lisseberg, sommar och Smögen för mig.
Mer värt än guld: Vänner och familj
Spaghetti eller makaroner: Stuvade makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Fler än ett, Usa, Australien, Bali bland annat.
Ska bli skoj: Att få komma hem till Umeå över Julen.
Ska inte bli skoj: Att jobba hela nyårshelgen.
Sparar till: En resa!!
Väntar på: Att det ska bli den 22:a december så jag får åka hem.
Pålägg som gäller: ost, Medwurst, leverpastej.
Dagens dryck: Glögg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0