Min systerdotter :D

Jag blev moster den 7 Juli till lilla Ella, men eftersom min syster knappt kan stava till dator så har det tagit sin lilla tid innan jag fick ta del av det lilla underverket. Det blev ett planerat kejsarsnitt då denna lilla skrutt ville lixom både jag och min syster komma ut med ändan först :)


Har dock inte fått träffa henne IRL ännu då jag fortfarande befinner mig på västkusten och Smögen, men den 24e Augusti då jag äntligen kommer hem till Umeå igen då ska jag nog hinna med att träffa henne. Nu måste jag verkligebn sova, jag har haft Helen på besök i några dagar men hon åkte tyvärr hem i morse. Vi dokumenterade dessa dagar flitigt med 2 kameror och en mobiltelefon så bilder och story kommer men inte ikväll...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0