Dag 3, forts på föregående inlägg...

Dag 3:

Efter en natt i en väldigt fin lägenhet i centrala göteborg med en tillhörande hästens säng, käkade vi frukost på ett ställe som heter Tintin :)
 När den var avklarad var det dags att hitta stället där jag äntligen efter typ 20 samtal  dagen innan i vild förtvivlan äntligen skulle få komma och fixa mina stackars naglar som börjat falla av en efter en.
Det  hela blev fruktansvärt snyggt och är det någon som har vägarna förbi Göteborg å vill få sina naglar fixade rekomenderar jag starkt, Nail Team på Östra hamngatan 50 B. Så här snyggt blev det :)

 

Efter detta var tanken att vi skulle gå raka vägen till Lisseberg men råkade gå förbi Barbarella, där blev det två impuls piercingar och ett nytt smycke till naveln för min del :)


                                                                                             

Nåväl tillslut kom vi i alla fall fram och in på Lisseberg, vi åkte allt som var roligt och tog även en tur in i Spökslottet, d var LÄSKIGT men fruktansvärt roligt! :D

                                                                                                 

Dagen sprang iväg rätt snabbt å vips var det dax att ta vårt pick å pack å lämna götet och knalla till bussen som skulle ta oss tillbaka till Smögen igen. Men what a day! Hade så otrooooligt roligt..Helen i löööööve u!! :) Somnade som 2 stenar väl tillbaka på blåsiga, regniga smögen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-19 @ 20:54:20
Postat av: Mia

härligt att höra att du haft en grym tillvaro nere i söder! inte för att jag kan mycket om naglar, men det ser onekligen fint ut. :)



sköt om dej! massa kramar!

2008-08-19 @ 20:55:05
URL: http://edgemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0