Vart tog våren vägen?

Jag som va så nöjd å tänkte att nu va våren på väg men ikket..snöar från alla håll och kanter idag. Rosa faran får vänta en stund till innan hon får smaka asfalt verkar d som :)


Vad har hänt i mitt innehållsrika liv idag då? Jo vi har delat ut lite mer enkäter samt kopierat upp 250 ex av dom som vår snälle snälle handledare fixade gratis åt oss...Thanx mr Grape! :)


Insett att d e sommar om 2 månader..Wiiiii!! Smögen here i come...förmodligen för sista gången..har hört att jag måste bli seriös och skaffa mej ett arbete sen i höst...hmm..får se hur det blir med det. Eller som min pappa så fint uutryckte det.."Jenny när ska du sluta flumma runt och skaffa dej ett jobb?!" Arbetarklassen har lite svårt tydligen att se universitets studier som något annat än flummeri :)

Ge mej sommar nu! image1


Kommentarer
Postat av: tella

härligt kort!!!

2008-04-09 @ 10:38:23
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Hellobello

Jamen Jenny! Hur många orkar jobba extra så mycket som du har gjort och Dessutom ta sig igenom universitetsstudier samtidigt? Jag måste nog rätta din far lite grann där...han har fel.
Kram på dig stumpan

2008-04-09 @ 14:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0