Vårkänslor i luften :)

D e kanonväder idag, strålande sol och varmt :)
Har varit uppe med tuppen...då jag tog lille bilen och begav mej till Sävar igår. En liten parvel där som tycker om att vakna klockan 07.00 fast d e lördag :)  Fast d va rätt trevligt ändå så jag klagar inte :)
Drog iaf till IKSU och tränade klockan 11 och efter det hade jag bokat en ansiktsbehandling med brynplock och ansiksbehandling..*lördagslyx*.
Dock hade jag fått ett mindre glädjande sms när jag va klar, tjejjen som skulle komma å kolla på rummet hade redan fått en annan lya...typiskt!
Nu borde jag ta itu med lite disk sen e d väl dax att börja piffa till sig inför den stundande lördagskvällen antar jag. Jag och Hellan ska på Corona å svänga våra lurviga till lite House ikväll hade vi tänkt. Efter hennes mindre bra natt så tror jag att hon behöver en redig fylla, å för min del va d väldigt länge sen jag hade skoj ute så vi satsar på ett vinnande koncept ikväll :)

Trevlig helg på er!
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0