Torsdag...

Veckorna bara springer iväg...vilket ger mej ännu mer ångest. Mindre än 2 månader tills det är dax att ta examen ,eller som det verkar får jag plocka ut min examen i höst men ett diplom eller nått får jag i alla fall den 4:e juni.
Tycker inte att det är det minsta roligt, känns mest sorgligt faktiskt. Detta har ju varit mitt liv nu i 3,5 år och alla klasspolarna drar härifrån. Nästan alla i alla fall..Tur min ängel Helena blir kvar en stund i stan i alla fall :) Men sen känns det som att jag e tillbaka på noll någonstans igen, visst jag har en utbildning men sen då? Vart vill jag bo, vad vill jag jobba med? *pust*
Det ger sig kanske med tiden det med, får ta sommaren till att börja med och den vet jag hur den kommer se ut iaf....jobb, jobb, jobb....fast jag ska nog lyckas bli brunast i sommar med ;)

Igår skulle vi ha en liten avskedsfest/middag för Anders som flyttar hem till Stockholm idag. Man köper en öl för 39kr så får man sedan äta gratis Buffé på Pipes of Scotland. Men jag kom försent så det blev betydlig dyrare och det smakade inte ens bra. Tror minsann jag fick äta åsna..men jag va hungrig som fan, så det fick gå ner ändå.

Hittade en sida med gamla Rockystrippar å han e ju bara sååå bra så jag delar med mig lite här nedan tänkte jag :) Nu ska jag iväg till IKSU å träna, Beach 2008 (läs stå i vassen och skämmas -08) närmar sig med stormsteg!
 
Pöss å ajöss!
image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0