Rullar mot Sthlm ikväll...

Klockan 21.39 rullar tåget mot Uppsala e framme runt 07.00, då tar jag en buss vidare mot Bärby. Ska kolla lite jobb möjligheter. Sen pendeln till Stockholm och Jea, får se om det kan bli ett bord ledigt på Lokal :)
Känner mig en aning stressad , försöker packa ska förbi skolan en sväng och sen fyller pappa år och mina naglar ska fixas..d e mycket nu :)

Jobbet på Kicks inne i Sundsvall blev lite av en flopp kan jag sejja, det var 2 stycken som inte kom av personalen..sååå dåligt! Fast jag fick komma hem tidigare så det gjorde iofs inte så mycket :)
Hotellfrullen va förövrigt helt fantastisk! :)
Måste packa vidare nu..tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0