Oh happy day! :)

Strålande sol och vårväder! :) Började min morgon med ett besök hos "min" Naprapat Fredrik..ja tänk om han bara va min, i would like that oh yes! ;) Näväl rygg å nacke va fucked up som vanligt men nu e den friskare ett tag i alla fall.
Efter det knatade jag vidare till skolan för att möta upp Jenny som förgyllde min dag med en liten anekdot från hennes morgon...summa summarum av den storyn egentligen..Ja vi tjejer gör nr 2 ibland, fiser gör vi också...(vissa även i sömnen)...:)
Klockan blev tretton  och dax att gå till Petra för att prata om min avhandling...å den blev GODKÄND!!! :D
Idag e med andra ord en betydligt bättre dag än igår...
Nu ska jag försöka hitta något i mitt tomma kylskåp att äta sen ska jag dra till Helena å fira hennes födelsedag! har redan så fint sjungit för henne, men gumms om du läser detta...Grattis igen! :D

Kommentarer
Postat av: tella

ja, fredrik e riktigt het!!

2008-04-17 @ 17:26:21
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0