Ny dag nya möjligheter...

Våren håller sig fortfarande borta...förmodligen i södra Sverige. När jag klev upp imorse va det -3 grader så det va bara att plocka fram vinter jackan igen och knata till bussen. Mötte upp Jenny ,min c-uppsats kompanjon för att dela ut enkäter till en klass Maskiningenjörer, baaaara killar. Men det gick så bra så, de svarade så snäll å log lite pillemariskt. Inget bortfall där inte...:)
Gick inte fullt lika bra att få in alla enkäter ifyllda av juristerna, en hel del bortfall där. Trist! Har även vart till kåren och rektorn idag för att försöka få någon rätsida kring min omtentas vara lr ikke vara. Rektorn skulle kolla med herr Andersson å sen ringa upp mig, känns dock som att han kommer vara lite svår övertalad :/

Efter det hämtade Helena upp mig med sin vita pärla (läs Volvo -84) och vi drog ut till papps för att lämna lite pengar för att han så snällt piffat till pärlan lite när hon va lite lessen å trasig. Sen fick jag snällt stanna kvar där några timmar för att bli lite klokare på sjökort Osv. Ja d va väl min dag so far...

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0