Känns som att min hjärna snart kommer kortslutas :)

Shit pommes frites! Nu är det mycket saker på en gång känner jag.
Ringde Bärby igår, Fatma skulle kolla med Lena (avdelningsföreståndaren) angående att abeta lite timmar i Juni innan jag börjar jobba på Smögen i Juli. Fick ett sms som svar idag att Lena kommer kontakta mej inom en snar framtid och det låter ju väldigt positivt. Fick även idag ett mail på Facebook av en arbetskompis till Sanna..som undrade om jag fortfarande letar boende i Stockholm och ja det gör jag. Hans lägenhet kommer eventuellt att bli ledig från  den 1 Juli och den ligger väldigt väldigt bra till. Får jag den kan jag ju bara inte säga nej! Aj aj..hur gör jag nu?? !
Nåväl åker ner till stora staden den 25e och besöker Bärby  för att säga hej och jobb och försöker kolla in lägenheten så får vi se hur det går...så fortsättning följer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0