Jobbigt!!

E helt förvirrad och frustrerad....pratade med min chef som jag kommer att ha detta år på Smögen, vi hade bestämt ett datum..nåja en vecka iaf då jag skulle börja jobba trodde jag. Men nu va tydligen inte fallet så utan blir istället fram flyttat till just innan den sista Juli. Detta betyder att jag måste hitta ett arbete fort som attan för att kunna ha råd med hyra och räkningar då jag inte kommer att ha jobbat något i Juni :( Så just nu jobbar jag på att hitta alternativ, försöker få tag i ansvarig för avdelningen på Bärby där jag gjorde min praktik så får vi se vad som händer.

Annars så har d väl inte hänt så mycket, jobbade på Kicks nere på stan en sväng idag och åkte sen till Jenny för att fila lite vidare på vår uppsats. Det går faktiskt riktigt bra och framåt för oss..*klapp på axeln* :)
Inväntar just nu på Helena så ska komam förbi en sväng..tror d e lite terapi snack för att dämpa vår framtidsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0