Från hotellsängen..

Befinner  mej just nu på ett 4-stjärnigt Elite hotell i Sundsvall. Har jobbat på kicks som ligger vid Ikea idag och imorgon det i centrala stan. Jag har nyss tagit en dusch och krypit ner under täcket, funderade ett tag på att börja länsa minibaren lr ringa room service. Det kändes lite lyxigt ett tag men insåg att d skulle kännas lite patetiskt å ligga här å dricka vin å äta choklad i min ensamhet. :)

Det ringde en tjej tidigare idag som va intresserad av min lägenhet, bor i finland men har tydligen fått sommarjobb i Umeå. Hon kommer hyra från 1 Maj tills mitten av Augusti verkar det som. Känns mycket, mycket bra :)
Jag e sååå trött känner jag, klev upp klockan 4 imorse så det är kanske dax att knoppa snart...ser redan framemot min hotellfrukost imorron bitti :P

Natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0