En sån här dag då allt bara går åt helvete...

mm just en sån dag är det idag! Dagen börjar med att jag får tillbaka min rättade granskning av en avhandling som tydligen inte va en avhandling utan en rapport..dvs inte godkänd! :( Förbannade satans jävla skit!

Sen skrev vi lite på vår c-uppsats så det går i alla fall framåt, inte så fort kanske men ändock framåt.
Klockan 13.00 var det dax för mitt lilla besök hos Herr Tommy med tentan från hell. Det gick inte heller så bra..så d e bara att bita i det sura jävla äpplet å skriva om tentajäveln 25e Augusti! :(

Ringde även upp Anjelikas polare för att kolla om ett eventuellt samboende i Sthlm men inte det heller gick som jag hade tänkt. Hon hade tydligen någon annan polare som hon skullle bo ihop med. Jahopp så nu vet jag inte riktigt i vilken ände jag ska börja i. Letar iaf febrilt efter någon som kan tänkas hyra min lya lr ett rum iaf under sommaren...just nu går även det väldigt dåligt...suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0