Bloody Sunday!

Min blogg har legat nere ett bra tag nu för hade tänkt få hjälp att piffa till den lite då jag själv e lika tekninsk som en groda lr nått. Men som ni märker så har jag inte lyckats med det ännu så den får vara lika tråkig å B ett tag till...

Håller på att dö av stresssyndrom snart känner jag..fick ett mail imorse av en lärare som gav mig ett mindre upplyftande svar..omtentan som jag körde på just på grund av att jag tyckte d va en smartare idé att åka ner till stockholm och förlusta mig, såklart inte klarade måste vänta ändå tills 23 Augusti för att göra om...kan bara hända mig!!! Helooo..jag ska ta min examen 4 Juni..grattis Jenny du e så smidig...KUK!!! Så nu sitter jag här med skägget i brevlådan...
C-uppsats skrivandet har kommit igång och flyter på men d e ett jävla springande hit å dit, telefonsamtal å mailande..men d verkar reda ut sig så småningom.
Jag har även skapat mig ett till stressmoment, nämligen "båtkörkort"..jajemensan tänkte d kunde vara bra att ha då d tydligen ska bli lag på ett sånt inom en snar framtid...men d e MYCKET att läsa å d känns som att mina 24 timmar inte räcker till..nåväl tänkte att min pappa kanske kunde vara till någon hjälp här.


Och sist men inte minst...those men..jag blir inte klok på dom...

En förövrigt väldigt bra låt text som jag kom över...


Kommentarer
Postat av: Jenny J

Gå in på www.designadinblogg.se där hittar du allt du behöver veta för att ändra bloggen och dessutom förklarat så att man fattar trots att man aldrig rört en htmltag förr i sitt liv :)
Ses i morgon!

2008-04-06 @ 19:53:13
URL: http://norrjensans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0