Ännu en söndag...

Försökte mej än en gång att bege mej ut i Umeås heta nattliv..HAHA!! Började med en middag på REX med Buffé och vin kl 19.00 stannade där till 23 typ sen knallade vi vidare till X3m.
D enda roliga som hände på Rex va att jag träffade på Theresa som va ute första gången sen hon blev mamma, kan hända hon va lite på lyset för hon klämde mej på tuttarna :)
Fick sen stå å köa i en halvtimma för att ta oss in på x3m, proppat med folk som vanligt. Angelikas ena tå mådde inge bra så hon hade väldans ont..vilket ledde till att hon gick hem efter en timme. Jag hade ju betalt 120 Kr för att gå in på skitstället så hängde kvar en stund för att se om d va nå kul folk jag kände men ikke! Så d fick bli en taxi hem till stora sängen....Så summan av kvällen ute....en hel del pengar spenderade i onödan och tungt i huvudet idag...fantastiskt!
Just det min telefon började som vanligt sms:a och ringa som av sig själv igår med..märkligt d där ;)
Klockan e nu nästan 13.00 och d ända jag lyckats göra är duscha, äta frulle och borsta tänderna...borde kanske göra ngt vettigt?


Måste av sluta detta inlägg med ännu en Rockystripp..i just löööve him!
image3


Kommentarer
Postat av: tella

hahaaa! när tuttklämerskan är framme så har hon druckit för mkt vin, en sak som är säkert! :D

2008-04-13 @ 17:38:48
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0