Torsdag...

Va tillbax till tandläkaren idag d bidde ingen rotfyllning..skönt! :) Dock kan d hända att d blir senare men dom kunde inte avgöra riktigt vikken tand d va så jag får avvakta tills d blir riktig tandvärk....
Tog mej sen en promenad från Teg till Universitetet för att hämta min cykel skönt i vårsolen :)
Fick en dikt idag via ett sms som jag tänkte dela med mej av, jag tycker den e rätt tänkvärd.

"Att upptäcka är att leva, att bara vara är att dö.
Jag lever när jag hinner, är annars oftast död.
För mycket styrs av måsten, ansvar och rutin.
Jag vill så gärna finna balansen inbetween.
Styr med mig ut mot solen, vi börjar om igen.
Släpper allt det gamla, bygger nytt igen.
Blicka ej bakåt, öppna upp din dörr, bröder o systrar, glöm ej att också imorse var förr... "

Imorgon e d fredag den 13:e med tanke på min otursdag i tisdags så e ju frågan om jag ens ska våga gå utanför dörren :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0